Využití 3D počítačové grafiky ve filmovém průmyslu
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Bártová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-18T22:12:46Z |
|
dc.date.available |
2010-07-18T22:12:46Z |
|
dc.date.issued |
2010-06-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/11501
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce bylo vytvoření krátkého animovaného snímku s využitím 3D grafických technik. Animace byla vytvořena ve vybraném 3D grafickém prostředí. Teoretická část práce se zaměřuje zejména na animační pipeline z pohledu filmového průmyslu a na filmovou produkci velkých filmových studií. |
cs |
dc.format |
80 s. |
cs |
dc.format.extent |
13031634 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
3D
|
en |
dc.subject |
graphics
|
en |
dc.subject |
graphic techniques
|
en |
dc.subject |
animation pipeline
|
en |
dc.subject |
film industry
|
en |
dc.subject |
film studios
|
en |
dc.subject |
Maya
|
en |
dc.subject |
3D
|
cs |
dc.subject |
grafika
|
cs |
dc.subject |
grafické techniky
|
cs |
dc.subject |
animační pipeline
|
cs |
dc.subject |
filmový průmysl
|
cs |
dc.subject |
filmová studia
|
cs |
dc.subject |
Maya
|
cs |
dc.title |
Využití 3D počítačové grafiky ve filmovém průmyslu |
cs |
dc.title.alternative |
Using Computer Graphics in the Film Industry |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hýža, Michael |
|
dc.date.accepted |
2010-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create a short animation using 3D graphic techniques. The animation will be created in the selected 3D graphical environment. The theoretical part of the thesis will be mainly focused on the animation pipeline of the film industry and film production of the major film studios. In the practical part of the thesis will be created short animation using 3D graphics. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/91
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
16617
|
|
dc.date.assigned |
2010-02-19 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
trojrozměrná grafika
|
cs |
local.subject |
three-dimensional graphics
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam