Návrh a implementace open-source rendereru využívajícího metodu Path tracing
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh a implementace open-source rendereru využívajícího metodu Path tracing |
Author: |
Sadloň, Filip
|
Advisor: |
Bližňák, Michal
|
Abstract:
|
Diplomová práca sa zaoberá renderovaním komplexných 3D scén a výpočtom globálneho osvetlenia. Postupne sú vysvetlené jednotlivé komponenty, ktoré tvoria softwarový renderer ako materiály, kamery, urýchľovacie štruktúry a zdroje svetla. Práca ďalej popisuje algoritmy, ktoré je možné použiť na riešenie zobrazovacej rovnice a na výpočet globálneho osvetlenia. Spracované sú postupne algoritmy path tracing, bidirectional path tracing a metropolis light transport. Cieľom praktickej časti práce je navrhnúť a implementovať softwarový renderer, ktorý využíva algoritmus path tracing. Ďalej sa práca zaoberá tvorbou exportného skriptu pre program Blender, pomocou ktorého je možné 3D scény z Blenderu exportovať do formátu podporovaného týmto rendererom. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13736
|
Date:
|
2010-06-08 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav automatizace a řídicí techniky |
Discipline:
|
Informační technologie |
Grade for thesis and defense:
|
A
16582
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account