Vektorový grafický 2D editor v MATLABu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Perůtka, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Pavlík, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T12:27:00Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T12:27:00Z |
|
dc.date.issued |
2011-05-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18178
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce spočívá v přiblížení oblasti grafiky v MATLABu. Nejdříve je popsána problematika tvorby skriptů a funkcí, které slouží pro naprogramování složitějších a bohatých programů. Dále pak následuje popis tvorby objektově orientovaných programů, které jsou od verze R2008a v MATLABu k dispozici. Poslední oddíl teoretické části spočívá v popisu systému Handle Graphics MATLABu, který detailně popisuje tvorbu oken, menu, tlačítek a různých editovacích prvků, se kterými lze vytvořit bohaté a uživatelsky velmi propracované aplikace. Praktická část se zabývá tvorbou vektorového grafického 2D editoru, popisem jeho prostředí a funkcí. |
cs |
dc.format |
57 s. (56467) |
cs |
dc.format.extent |
843384 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Matlab
|
en |
dc.subject |
Graphics
|
en |
dc.subject |
Programming
|
en |
dc.subject |
2D editor
|
en |
dc.subject |
Matlab
|
cs |
dc.subject |
grafika
|
cs |
dc.subject |
programování
|
cs |
dc.subject |
2D editor
|
cs |
dc.title |
Vektorový grafický 2D editor v MATLABu |
cs |
dc.title.alternative |
2D Vector Graphics Editor in MATLAB<br> |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Doňar, Bohuslav |
|
dc.date.accepted |
2011-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work describes an area of graphics in MATLAB. It shows the issue of creating scripts and functions that are used for programming more complex and rich programs. Then it describes object-oriented programming, that are available in version R2008a and higher. The final section shows the System Handle Graphics, which describes the creation of windows, menus, buttons and editing boxes, which can be used for creating a rich applications. The practical part deals with creating 2D vector graphics editor, a description of its environment and functions. |
en |
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/154
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
20861
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-24 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
počítačová grafika
|
cs |
local.subject |
dvojrozměrná grafika
|
cs |
local.subject |
computer graphics
|
en |
local.subject |
two-dimensional graphics
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account