dc.contributor.advisor |
Sysel, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Tichý, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T13:07:16Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T13:07:16Z |
|
dc.date.issued |
2011-06-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18245
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit online tahovou strategickou hru, kterou lze hrát ve webovém prohlížeči. Práce zahrnuje úvod do teorie her, kde jsou představeny základní pojmy z této oblasti, rozebrány klasifikace her a modely jejich zápisu. V textu jsou dále diskutovány technologie, které byly použity pro tvorbu aplikace na straně serveru a popsána architektura softwaru Model-View-Controller. Část práce je věnována popisu herních mechanismů a pravidlům hry. Objektově orientovaný model aplikace je vyjádřen pomocí grafického jazyka UML. Závěrem jsou rozebírána některá programová řešení. |
cs |
dc.format |
66 s. (62 026 znaků). |
cs |
dc.format.extent |
15384748 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
turn based strategic game
|
en |
dc.subject |
game theory
|
en |
dc.subject |
Nette framework
|
en |
dc.subject |
MVC architecture
|
en |
dc.subject |
strategická hra
|
cs |
dc.subject |
teorie her
|
cs |
dc.subject |
Nette framework
|
cs |
dc.subject |
architektura MVC
|
cs |
dc.title |
Tahová strategická hra v internetovém prohlížeči |
cs |
dc.title.alternative |
Turn based strategic game in web browser |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mrázek, Petr |
|
dc.date.accepted |
2011-06-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to design and develop an online turn based strategic game in web browser. The text includes an introduction to game theory, which introduces basic terms of this field, discuss the classification of games and models for their notation. Text is also focused for technologies that were used to build the application on the server and describes the software architecture Model-View-Controller. Part of the work is devoted to describing the mechanism and rules of the game play. Object-oriented application design is written using a graphical language UML. Finally are discussed some of the solutions that were used in program. |
en |
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/155
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Počítačové a komunikační systémy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Computer and Communication Systems |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
21687
|
|
dc.date.assigned |
2011-02-25 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
tahová strategie
|
cs |
local.subject |
počítačové hry
|
cs |
local.subject |
TBS - turn based strategy
|
en |
local.subject |
computer games
|
en |