1. Teoretická část: Aplikování scenáristických postupů při tvorbě videoherního příběhu 2. Praktická část: Krátký hraný film, délka minimálně 10 min., režie
Show full item record
No preview available
Title:
|
1. Teoretická část: Aplikování scenáristických postupů při tvorbě videoherního příběhu 2. Praktická část: Krátký hraný film, délka minimálně 10 min., režie |
Author: |
Nenkov, Michail
|
Advisor: |
Janíková, Jana
|
Abstract:
|
Práce se zabývá obecnou problematikou psaní pro medium videoher. Uvádí kontext videoherního příběhu a jeho vývoj. Zkoumá specifika herního média z narativního hlediska a možnosti aplikování běžných scenáristických postupů na interaktivní a nelineární struktury moderních her. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/24613
|
Date:
|
2012-11-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav animace a audiovize |
Discipline:
|
Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika |
Grade for thesis and defense:
|
C
29198
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account