Autorská interaktivní instalace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Bohuslav
|
|
dc.contributor.author |
Ščuglík, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-14T00:15:45Z |
|
dc.date.available |
2013-10-14T00:15:45Z |
|
dc.date.issued |
2012-12-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25286
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření interaktivní instalace nesoucí prvky počítačové hry. Bude zobrazena pomoci dataprojektoru a s využitím hloubkového senzoru Kinect. Během hraní bude mít hráč možnost ovládat hru prostřednictvím pohybu ruky. V teoretické části je ukázáno několik příkladů kreativních aplikací. Dále je rozebrána psychologie hry, žánry a teorie game designu. V praktické části je rozepsán vývoj aplikace, práce v game enginu Unity3D a několik inspirativních ukázek herních titulů. |
cs |
dc.format |
62 s. (80059 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
7638062 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kreativní aplikace
|
cs |
dc.subject |
instalace
|
cs |
dc.subject |
projekce
|
cs |
dc.subject |
pořítačová hra
|
cs |
dc.subject |
virtuální svět
|
cs |
dc.subject |
herní design
|
cs |
dc.subject |
relaxace
|
cs |
dc.subject |
pohyb těla
|
cs |
dc.subject |
Creative application
|
en |
dc.subject |
Installation
|
en |
dc.subject |
projection
|
en |
dc.subject |
computer game
|
en |
dc.subject |
virtual reality
|
en |
dc.subject |
game design
|
en |
dc.subject |
relaxation
|
en |
dc.subject |
body movement
|
en |
dc.title |
Autorská interaktivní instalace |
cs |
dc.title.alternative |
Original Interactive Installation |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pokorný, Filip |
|
dc.date.accepted |
2013-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Diploma thesis focuses on the creation of interactive application with content as computer game. It will be displayed by dataprojector with using the depth sensor Kinect. During playing a player can control game by hand movment. In theoretical part there are some showcases of interactive applications. Next part is focused on psychology of game and game design. In practical part there is described process of game developing and working in unity 3D game engine and there are couple showcases of inpirative games. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/189
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Vizuální komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Visual Communication |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
29017
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account