Autorská kniha
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vodička, Richard
|
|
dc.contributor.author |
Maňas, Kristian
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-15T14:14:04Z |
|
dc.date.accessioned |
2013-10-15T17:13:07Z |
|
dc.date.available |
2013-10-15T14:14:04Z |
|
dc.date.available |
2013-10-15T17:13:07Z |
|
dc.date.issued |
2012-12-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
en |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/25479
|
|
dc.description.abstract |
Svět digitálních technologií designérům přináší nové možnosti a způsoby práce. Cílem této práce je vysvětlit, v čem je programování v designu důležité, a ukázat postupný vývoj digitálních nástrojů využívaných v umělecké praxi. Praktická část se zaměřuje na průzkum současně nejvyužívanějších nástrojů a typových příkladů z praxe. Projektová část poté popisuje filozofii za vznikem autorské generované knihy Náhodný_sešit a technologické obtíže s projektem spojené. |
en |
dc.format |
49 s. (53 843 znaků) |
en |
dc.format.extent |
6751507 bytes |
en |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
en |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kreativní programování
|
en |
dc.subject |
Processing
|
en |
dc.subject |
generativní design
|
en |
dc.subject |
interaktivita
|
en |
dc.subject |
pirátství
|
en |
dc.subject |
open source
|
en |
dc.subject |
vizuální komunikace
|
en |
dc.subject |
grafický design
|
en |
dc.subject |
creative programming
|
en |
dc.subject |
Processing
|
en |
dc.subject |
generative design
|
en |
dc.subject |
interactivity
|
en |
dc.subject |
piracy
|
en |
dc.subject |
open source
|
en |
dc.subject |
visual communication
|
en |
dc.subject |
graphic design
|
en |
dc.title |
Autorská kniha |
en |
dc.title.alternative |
Original Book |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
en |
dc.contributor.referee |
Pešek, Kryštof |
|
dc.date.accepted |
2013-06-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
World of digital technologies brings new possiblities to the designers. The goal of this work is to explain why is programming important in design and show gradual development of digital tools used in artistic practice. Practical part of the work focuses to survey the most frequently used tools and typical examples from practice. Project part then explains philosophy behind birth of authors book called Náhodný_sešit (Random_copybook) and technological troubles concerning the project. |
en |
dc.description.department |
Ústav vizuální tvorby |
en |
dc.description.result |
obhájeno |
en |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/130
|
en |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Visual Communication |
en |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia a design - Vizuální komunikace |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
en |
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
en |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
28815
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account