1. Teoretická část: Síla vizuálního díla a možnosti jejího využití 2. Praktická část: Hraný film, délka minimálně 20 min., kamera
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fandli, Juraj
|
|
dc.contributor.author |
Fronk, Václav
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:53:11Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:53:11Z |
|
dc.date.issued |
2013-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/27731
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část diplomové práce pojednává o pomyslné síle, kterou disponuje audiovizuální dílo s důrazem na jeho vizuální část. Zkoumá postavení filmu ve společnosti a zaměřuje se na otázku realismu a pravdivosti filmového obrazu a digitální versus analogové technologie snímání. |
|
dc.format |
52 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Film
|
cs |
dc.subject |
Kamera
|
cs |
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
Pravdivý obraz
|
cs |
dc.subject |
Realismus
|
cs |
dc.subject |
Propaganda
|
cs |
dc.subject |
Film
|
en |
dc.subject |
Photography
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Truthful image
|
en |
dc.subject |
Realism
|
en |
dc.subject |
Propaganda
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Síla vizuálního díla a možnosti jejího využití 2. Praktická část: Hraný film, délka minimálně 20 min., kamera |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: The Power of Visual Works of Art and Possibilities of Its Utilization 2. Practical part: live-action film, minimum footage 20 mins., director of photography |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ďuriš, Ján |
|
dc.contributor.referee |
Komorný, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2014-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The teorretical part of master thesis describes the imaginary force of audiovisual work of art with focus on its visual part. It examines the role of film in society, deals with the question of realism and truthfulness of film image and the difference between digital and analog technology of recording. |
|
dc.description.department |
Ústav animace a audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
33010
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-05-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account