dc.contributor.advisor |
Šenkeřík, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Trčka, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T21:16:45Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T21:16:45Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/30157
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce si klade za cíl seznámit čtenáře s pravidly, historií, variantami a různými metodami řešení vybraných logických úloh. Úvod teoretické části je věnován problematice logiky jako takové, zejména jejímu praktickému (ne)využívání v běžné komunikaci moderní lidské společnosti. Dále jsou charakterizovány hlavolamy sudoku, zebra puzzle (známy též jako Einsteinovy hádanky) a obrázkové puzzle. Následně jsou zváženy možnosti webové implementace těchto her naprogramovaných v prostředí Mathematica. Praktická část jednak podrobně popisuje vytvořené aplikace z pohledu uživatele, a jednak nastiňuje hlavní myšlenky klíčových úseků programového kódu. |
|
dc.format |
57 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Mathematica
|
cs |
dc.subject |
logické úlohy
|
cs |
dc.subject |
sudoku
|
cs |
dc.subject |
zebra puzzle
|
cs |
dc.subject |
puzzle
|
cs |
dc.subject |
Mathematica
|
en |
dc.subject |
brain teaser
|
en |
dc.subject |
sudoku
|
en |
dc.subject |
zebra puzzle
|
en |
dc.subject |
jigsaw puzzle
|
en |
dc.title |
Knihovna logických her v prostředí Mathematica |
|
dc.title.alternative |
A Logical Games Library in the Mathematica Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Komínková Oplatková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2014-06-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis aims to acquaint the reader with the rules, history, variants and different methods of solving selected brain teasers. The beginning of the theoretical part is devoted to the logic itself, especially its practical (not) use within the normal communication of modern human society. Furthermore, puzzles such as sudoku, zebra puzzle (also known as Einstein's riddle) and jigsaw puzzle are characterized. Then, the possibility of implementing these games programmed in Mathematica into the web environment is considered. The practical part describes created applications from a user's perspective in detail, and also outlines the main ideas of key sections of code. |
|
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a řídicí technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information and Control Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
36491
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-06-13 |
|
local.subject |
počítačové hry
|
cs |
local.subject |
dvojrozměrná grafika
|
cs |
local.subject |
computer games
|
en |
local.subject |
two-dimensional graphics
|
en |