1. Teoretická část: Přítomnost emoce ve filmech Miroslava Ondříčka 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Liebenberger, Július
|
|
dc.contributor.author |
Bouška, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2015-07-24T12:28:13Z |
|
dc.date.available |
2015-07-24T12:28:13Z |
|
dc.date.issued |
2014-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/31582
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o Miroslavu Ondříčkovi, ktery je jedním z nejvyznamnějších kame-ramanů u nás. Práce se zaměřuje na jeho tvorbu a spolupráci s lidmi, kteří mu pomáhali vnášet emoce do filmů. |
|
dc.format |
34 s. |
|
dc.format.extent |
1583077 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
Forman
|
cs |
dc.subject |
Hollywood
|
cs |
dc.subject |
Film
|
cs |
dc.subject |
Amadeus
|
cs |
dc.subject |
Hoří má panenko
|
cs |
dc.subject |
Emotions
|
en |
dc.subject |
Forman
|
en |
dc.subject |
Hollywood
|
en |
dc.subject |
Film
|
en |
dc.subject |
Amadeus
|
en |
dc.subject |
Hoří má panenko
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Přítomnost emoce ve filmech Miroslava Ondříčka 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: The Presence of Emotions in the Films of Miroslav Ondříček 2. Practical Part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., director of photography |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Fandli, Juraj |
|
dc.contributor.referee |
Hardoš, Jozef |
|
dc.date.accepted |
2015-06-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with Miroslav Ondříček. He is one of the most important di-rectors of photography in the Czech Republic. The thesis is focused on his work and on his cooperation with other people who influenced his work by emotions penetrating from his films. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
37828
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2015-05-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account