Videohry jako forma umění
Show full item record
No preview available
Title:
|
Videohry jako forma umění |
Author: |
Šťastná, Miriam
|
Advisor: |
Stránský, Bohuslav
|
Abstract:
|
Hlavním cílem mé bakalářské práce je návrh herní aplikace určené převážně pro PC plat-formu. V teoretické části bude obsažena stručná historie a vývoj grafiky v počítačích, spo-lečně s historií a vývojem video a PC her. Následovat bude krátká rešerše současných tech-nologií a metod používaných při jejich výrobě. Tato část bude doplněna teorií o vizualitě, estetice a o způsobu zobrazení, společně s krátkou analýzou vybraných projektů. Následující praktická část se bude skládat z procesu tvorby již zmíněné herní apli-kace. Nastíním moji základní ideu, inspiraci a volbu platformy. Poté bude následovat popis procesu výroby konkrétních modelů a textur spolu s vytvořením scény, její následovnou im-plementací do videoherního enginu, komponování a konečnou finalizací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31604
|
Date:
|
2014-12-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Digitální design |
Discipline:
|
Multimédia a design - Digitální design |
Grade for thesis and defense:
|
A
37909
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account