dc.contributor.advisor |
Hruda, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Šmejkal, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:35Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:35Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37104
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této práce je analýza filmů režiséra Terrence Malicka z pohledu zvukové složky. Pomocí dvou vybraných filmů, které vznikly v rozmezí zhruba dvaceti let po sobě, se pokusím přiblížit Malickovy tendence ve zvukové dramaturgii a její částečnou interpre-taci. Seznámím čtenáře s krátkým životopisem a filmografií Terrence Malicka a to přede-vším proto, abych ho uvedl do kontextu doby a přiblížil jeho způsob uvažování. V termino-logicko-analytické části práce se budu zabývat popisem zvukových kategorií a praktickou analýzou Malickových děl a to z hlediska podobnosti, interpretace a zajimavých dramatur-gických momentů ve vybraných scénách. |
|
dc.format |
32 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Terrence Malick
|
cs |
dc.subject |
zvuková dramaturgie
|
cs |
dc.subject |
voiceover
|
cs |
dc.subject |
Tenká červená linie
|
cs |
dc.subject |
Zapadákov
|
cs |
dc.subject |
Terrence Malick
|
en |
dc.subject |
sound dramaturgy
|
en |
dc.subject |
voiceover
|
en |
dc.subject |
Thin Red Line
|
en |
dc.subject |
Badlands
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Terence Malick a zvukové vyjadřovací prostředky v jeho filmech. 2. Praktická část:Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Terrence Malick and Expressive Sound Substances in his Films 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Minimal Lenght 10 minutes, Sound |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Grečnár, Ján |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Main target of this work is to analyse films of Terrence Malick from the sound perspective. Using two selected films which were made twenty years in a row i will try to approach Malick´s tendencies in sound dramaturgy and it´s partial interpretation. I will acquaint rea-ders with brief biography and filmography to classify him into the context of time and ap-proaching his way of thinking. In terminological-analytical part i will deal with the description of the sound categories and practical analysis of Malick´s film in terms of simi-larities, interpretations and interesting dramaturgical moments of selected scenes. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Sound Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
41554
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-10 |
|