1. Teoretická část: Ironická kontrola idejí podle Roberta McKeeho. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., stříhová skladba
Show full item record
No preview available
Title:
|
1. Teoretická část: Ironická kontrola idejí podle Roberta McKeeho. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., stříhová skladba |
Author: |
Lukáč, Milan
|
Advisor: |
Labík, Ludovít
|
Abstract:
|
Táto práca je zameraná na problematiku teórií Roberta McKeeho, ktorý je priekopníkom vo vnímaní štruktúry filmového rozprávania. V úvode práce sú pomeno- vané teórie, pojmy a prístupy, ktoré súvisia s McKeeho teóriou beatov, dramaturgickou stavbou filmu, činiteľmi sprostredkujúcimi posun deja, americkým a európskym vnímaním filmu a McKeeho prístupom k analýze beatov. Konkrétna teória je využitá na analýzu filmov Ethana a Joela Coenovcov. Následne je aplikovaná do praxe v dokumentárnom filme. Metódou skúmania pozitívnych a negatívnych nábojov klimaxov sa poukazuje na kontrasty a vedenie prevládajúcich ideí vo filmoch No Country for Old Men, Fargo, Inside Llewyn Davis a Burn After Reading. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/39757
|
Date:
|
2016-12-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Audiovize |
Discipline:
|
Audiovizuální tvorba - Střihová skladba |
Grade for thesis and defense:
|
A
45144
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account