1. Teoretická část: Motiv rasy ve fotografii (od kolonialismu po uprchlickou krizi) 2. Praktická část: a) katalog produktů: Preparace b) volné fotografie - výstavní soubor: Děti úplňku

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Motiv rasy ve fotografii (od kolonialismu po uprchlickou krizi) 2. Praktická část: a) katalog produktů: Preparace b) volné fotografie - výstavní soubor: Děti úplňku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fišerová, Lucia
dc.contributor.author Stránská, Gabriela
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:00:46Z
dc.date.available 2018-07-04T15:00:46Z
dc.date.issued 2017-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/41808
dc.description.abstract Tématem teoretické části bakalářské práce je "Motiv rasy ve fotografii". Věnuje se především zobrazování černochů ve fotografii napříč historií. Analyzuje přístupy různých autorů, od raných po současné. Část práce rozebírá motiv rasy v reklamě a mediální obraz černochů v moderním světě.
dc.format 70 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rasa cs
dc.subject rasismus cs
dc.subject fotografie cs
dc.subject kolonialismus cs
dc.subject uprchlická krize cs
dc.subject černoši cs
dc.subject afroameričané cs
dc.subject reportážní fotografie cs
dc.subject world press photo cs
dc.subject race en
dc.subject racism en
dc.subject photography en
dc.subject colonialism en
dc.subject refugee crisis en
dc.subject blacks en
dc.subject afroamericans en
dc.subject photojour-nalism en
dc.subject world press photo en
dc.title 1. Teoretická část: Motiv rasy ve fotografii (od kolonialismu po uprchlickou krizi) 2. Praktická část: a) katalog produktů: Preparace b) volné fotografie - výstavní soubor: Děti úplňku
dc.title.alternative 1. Theoretical part: The Use of Race in Photography (from Colonialism to the Refugee Crisis) 2. Practical part: a) Taxidermy b) The Children of the Full Moon
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Reichstäter, Michal
dc.date.accepted 2018-06-13
dc.description.abstract-translated The topic of the theoretical part of this bachelor thesis is "The Use of the Race in Photography". It focuses on the depiction of blacks in photography throughout history. The paper analyses various authors´ approaches, including historical and current artists. One part of the thesis describes the use of the race in advertising and several dark-skinned people´s media image in the modern world.
dc.description.department Ateliér Reklamní fotografie
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Reklamní fotografie cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Advertising Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 49391
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-05-11


Files in this item

Files Size Format View Description
stránská_2018_dp.zip 214.9Mb Unknown View/Open None
stránská_2018_op.pdf 82.74Kb PDF View/Open None
stránská_2018_vp.pdf 91.11Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account