Komunikace společnosti Riot Games směrem k hráčům
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Bačová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.available |
2018-07-04T15:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/42540
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikace společností Riot Games, konkrétně na komunikaci směrem k hráčům. Hodnocena je komunikace pomocí vlastních webových stránek, sociálních sítí Facebook, Twitter, Instagram a Youtube a také zájem o tvorbu komunity. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů a stanovení výzkumných otázek a metod. Praktická část poté představuje společnost Riot Games a hru League of Legends a způsob její komunikace a dotazník zaměřený na online komunikaci, za účelem zhodnocení stanovených otázek týkajících se spokojenosti s komunikací. |
|
dc.format |
61 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Riot Games
|
cs |
dc.subject |
League of Legends
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
digitální komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
Riot Games
|
en |
dc.subject |
League of Legends
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
digital communication
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Komunikace společnosti Riot Games směrem k hráčům |
|
dc.title.alternative |
Riot Games' Communication towards Players |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2018-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on analysing the communication of Riot games, specifically the communication towards players. The evaluated tools are the main website, social media Facebook, Twitter, Instagram and Youtube and the interest in the work of the community. The theoretical part is focused on explaining basic terms linked with the topic and on assessing research questions and methods. The practical part then introduces Riot Games and League of Legends and style of its communication and uses a survey focused on the online communication to answer these questions and to evaluate the satisfaction with the communication of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
50472
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2018-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account