Prostorový zvuk pro potřeby virtuální reality v audiovizuálních dílech
Show full item record
No preview available
Title:
|
Prostorový zvuk pro potřeby virtuální reality v audiovizuálních dílech |
Author: |
Kompas, Daniel
|
Advisor: |
Grečnár, Ján
|
Abstract:
|
Práce je zaměřena především na trend 360° děl, který v audiovizuálním průmyslu v současnosti vzrůstá, ale lehce se dotýká i možné budoucí transformace ve virtuální realitu. Na tuto problematiku se dívá z hlediska mistra zvuku. Nejprve stručně shrnuje historii a vývoj prostorového 3D zvuku. Dále vysvětluje teoretické základy nejužívanějších metod, které jsou pro tento účel navrženy, včetně formátů či způsobů reprodukce. Nakonec se tématu věnuje z praktického hlediska a snaží se nastínit způsob, jak lze ke zvukové stránce těchto děl přistupovat, a to pomocí zkušeností zběhlých profesionálů, i autora práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/43391
|
Date:
|
2017-12-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Audiovize |
Discipline:
|
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
Grade for thesis and defense:
|
A
48690
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account