Společenské hry

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenské hry

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dosoudilová, Jana
dc.contributor.author Horáková, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:24Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:24Z
dc.date.issued 2018-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43950
dc.description.abstract Teoretická část této práce se zaměřuje na společenské hry od jejich vzniku až po současnost. Zabývám se zde vysvětlením pojmu hra v obecné rovině. V neposlední řadě tato práce obsahuje rozbor oblíbených klasických i moderních společenských her dnešní doby. Kromě analogových her, kdy se práce zaměřuje z větší části na ty deskové a karetní, rozebírá i hry digitální (počítačové). Opět se zde vyskytují informace z jejich historie, současnosti, žánrového rozdělení a nebezpečných rizik s nimi spojenými. Posledním bod práce pojednává o propojení analogového a digitálního světa.
dc.format 117 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hra cs
dc.subject deskové hry cs
dc.subject karetní hry cs
dc.subject hry v kostky cs
dc.subject pravidla hry cs
dc.subject hlavolamy cs
dc.subject počítačové hry cs
dc.subject rizika počítačových her cs
dc.subject Game en
dc.subject Board Games en
dc.subject Card Games en
dc.subject Dice Games en
dc.subject Game Rules en
dc.subject Brain Twisters en
dc.subject Computer Games en
dc.subject Risks of Computer Games en
dc.title Společenské hry
dc.title.alternative Parlour Games
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2019-06-06
dc.description.abstract-translated The theoretical part of this work is focused on parlour games from their creation to the present. Here I deal with the explanation of the term game in general. Last but not least, this thesis contains an analysis of popular classic and modern parlour games of today. In addition to analogue games, where work focuses largely on board and card games, it also discusses digital (computer) games. Again, there is information about their history, present, genre distribution and the dangerous risks associated with them. The last point of the thesis deals with the interconnection of analog and digital worlds.
dc.description.department Ateliér Grafický design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 50925
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
horáková_2019_dp.pdf 46.31Mb PDF View/Open None
horáková_2019_op.pdf 156.6Kb PDF View/Open None
horáková_2019_vp.pdf 234.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account