Intertextuality, Pop-Culture References, and Puns in the Quests and Achievements in Wrath of the Lich King
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dujka, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Začal, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:11Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:11Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45057
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou úkolů a achievementů ve hře World of Warcraft: Wrath of the Lich King. Teoretická část popisuje důležité lingvistické metody a termíny použité v praktické části a zároveň vysvětluje herní termíny, které jsou klíčové pro pochopení a následnou analýzu ve druhé části této bakalářské práce. Příběh a historie hry jsou stručně nastíněny pro lepší pochopení kontextu úkolů a achievementů. Praktická část poté zkoumá tyto úkoly a achievementy a vyhodnocuje, kde se popkulturní odkazy, slovní hříčky a odkazy na jiná díla nachází. |
|
dc.format |
63 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
diskurzivní analýza
|
cs |
dc.subject |
Blizzard Entertainment
|
cs |
dc.subject |
World of Warcraft
|
cs |
dc.subject |
Wrath of the Lich King
|
cs |
dc.subject |
úkol
|
cs |
dc.subject |
achievement
|
cs |
dc.subject |
slovní hříčka
|
cs |
dc.subject |
popkulturní odkaz
|
cs |
dc.subject |
intertextualita
|
cs |
dc.subject |
discourse analysis
|
en |
dc.subject |
Blizzard Entertainment
|
en |
dc.subject |
World of Warcraft
|
en |
dc.subject |
Wrath of the Lich King
|
en |
dc.subject |
quest
|
en |
dc.subject |
achievement
|
en |
dc.subject |
pun
|
en |
dc.subject |
pop-culture reference
|
en |
dc.subject |
intertextuality
|
en |
dc.title |
Intertextuality, Pop-Culture References, and Puns in the Quests and Achievements in Wrath of the Lich King |
|
dc.title.alternative |
Intertextuality, Pop-Culture References, and Puns in the Quests and Achievements in Wrath of the Lich King |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Shurma, Svitlana |
|
dc.date.accepted |
2019-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the analysis of quests and achievements in the game World of Warcraft: Wrath of the Lich King. The theoretical part focuses on the description of important linguistic methods and terms used in the practical part as well as on the definition of in-game terms that are crucial in the understanding of the following analysis in the second part of the thesis. The story and the history of the game are briefly outlined to better understand the context of the quests and achievements. The practical part then examines these quests and achievements and evaluates where pop-culture references, puns and links to other works lie. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
52522
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-05-02 |
|
local.subject |
počítačové hry
|
cs |
local.subject |
překlady z angličtiny
|
cs |
local.subject |
computer games
|
en |
local.subject |
translations from English
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account