Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Kurka, Tomáš
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:31Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45546
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je "Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu, komunikace, metodiky a výzkumu, nových trendů nejenom v digitálu, ale i esportu. Praktická část ana-lyzuje československý trh v oblasti digitálních her, a následně zkoumá získaná prvotní data z tohoto segmetu. V rámci praktické části byl vytvořen online dotazník s cílem zís-kání těchto dat. Z výsledků analýz jsou následně vytvořena doporučení pro tento trh, včetně zjištění potencionálu této komunity.
dc.format 63
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Digitální hry cs
dc.subject Digitální komunikace cs
dc.subject Esport cs
dc.subject Progaming cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Twitch cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Video games en
dc.subject Digital communication en
dc.subject Esports en
dc.subject Pro Gaming en
dc.subject Facebook en
dc.subject Twitch en
dc.subject Marke-ting en
dc.title Fenomén profesionálního sportu v digitálních hrách
dc.title.alternative The Phenomenon of Professional Esports in Video Games
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor thesis is "The Phenomenon of Professional Esports in Video Games". The theoretical part consists of a summary of the basic terminology from fields such as marketing, communication, methodology and research, and new trends not only in the digital area, but in esports as well. The practical part analyzes the video gaming market in the Czech Republic and Slovakia, and subsequently examines the raw data acquired from this segment. Within the frame of the practical part, an online survey has been created for the purpose of gathering this data. Recommendations for this market, as well as determining the potential of this community, are made subsequently from the results of the analyses.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53251
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
kurka_2019_dp.zip 165.4Kb application/zip View/Open None
kurka_2019_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
kurka_2019_vp.doc 202Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account