Základy analýzy animovaného filmu
Show simple item record
dc.contributor.author |
Gregor, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-01-28T13:18:33Z |
|
dc.date.available |
2021-01-28T13:18:33Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-20 |
|
dc.identifier.isbn |
978-80-7454-112-4 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45984
|
|
dc.description.abstract |
Analyzovat filmové dílo se leckomu nechce. Raději se totiž na
něj dívá a počínání teoretiků ohodnotí nezájmem nebo pohrdavým
úšklebkem. Ostatně, co ve filmu vidí jeden, druhý může
klidně popřít. Když se ale takového skeptika zeptáte, jak se
mu film líbil a proč, mnohdy se nezmůže na víc než na shluk
holých vět. Analýza filmu totiž nemusí nutně zavánět přílišným
teoretizováním, operováním s neznámou terminologií a už vůbec
neznamená nucené hledání toho, co si teoretik či kritik
přeje. Analýza může vypovídat o tom, že film není mrtvý – že
nad ním přemýšlíme, že si všímáme práce, kterou tvůrci na
něm udělali, že hledáme klíče k interpretaci, jsme fascinovaní
skrytými významy, obdivujeme barevnost či kompozice, líbí se
nám hudba… A že všechny tyto své pocity umíme pojmenovat
a podepřít konkrétními příklady. |
en |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Dostupné jen pro studenty UTB ve Zlíně |
cs |
dc.subject |
Kamera, kompozice, kompoziční prvky
|
en |
dc.title |
Základy analýzy animovaného filmu |
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account