Intertextuality and Popular Music: Bastille

DSpace Repository

Language: English čeština 

Intertextuality and Popular Music: Bastille

Show simple item record

dc.contributor.advisor Trušník, Roman
dc.contributor.author Němčíková, Hana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:42Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:42Z
dc.date.issued 2020-11-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46888
dc.description.abstract Cílem této práce je představit typy intertextuality v písních britské hudební skupiny Bastille. V první kapitole je vysvětlen koncept intertextuality, její původ a jsou zde vysvětleny typy intertextuality v textu a hudbě. Jelikož se práce také zaměřuje na populární hudbu, v druhé kapitole je rozebrána populární hudba a její historie. V následující kapitole je představena skupina Bastille a její historie od jejího začátku do současnosti. Poslední kapitola se zabývá písněmi, které obsahují nejvíce intertextuálních referencí na literární díla, filmy a historické události. Písně jsou seřazeny chronologicky dle data vydání alba. Na konci poslední kapitoly je popsán projekt, který skupina představila loni svým fanouškům, a ve kterém kapela pomocí intertextuálních referencí vytvořila krátké písně.
dc.format 49 s. (80 892)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject intertextualita cs
dc.subject Bastille cs
dc.subject populární hudba cs
dc.subject pop hudba cs
dc.subject typy intertextuality cs
dc.subject reference cs
dc.subject filmy cs
dc.subject intertextuality en
dc.subject Bastille en
dc.subject popular music en
dc.subject pop music en
dc.subject types of intertextuality en
dc.subject reference en
dc.subject films en
dc.title Intertextuality and Popular Music: Bastille
dc.title.alternative Intertextuality and Popular Music: Bastille
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Shurma, Svitlana
dc.date.accepted 2021-06-14
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to present the types of intertextuality in the songs of the British band Bastille. In the first chapter, the concept of intertextuality, its origins, and types of intertextuality in text and music are explained. As the thesis also focuses on popular music, popular music and its history are discussed in the second chapter. The band Bastille and its history from its beginning to the present day is introduced in the following chapter. The last chapter deals with the songs that contain the most intertextual references to literary works, films, and historical events. The songs are in chronological order according to the album's release date. At the end of the last chapter, the project that the band presented to its fans last year and in which the band used intertextual references to produce short songs is described.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 59041
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
němčíková_2021_dp.pdf 2.456Mb PDF View/Open None
němčíková_2021_op.doc 52Kb Unknown View/Open None
němčíková_2021_vp.docx 16.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account