1. Teoretická část: Proměny posmrtné fotografie 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Hřbitovní doplňky b) výstavní soubor: Místo posledního odpočinku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fišerová, Lucia
|
|
dc.contributor.author |
Jirásková, Rozálie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:46Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:46Z |
|
dc.date.issued |
2020-11-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46992
|
|
dc.description.abstract |
Záměrem této práce je prezentovat vývoj a proměny posmrtné fotografie v osobní rovině. Pojem "osobní rovina" v kontextu této práce vnímám jako druh soukromého prožívání smrti konkrétního bližního a následné fotografování této či jiné osoby v reakci na jeho skon. V práci se zabývám užitými rodinnými fotografiemi i autory, kteří s tématem pracují především v umělecké rovině a reagují na konkrétní úmrtí. Spíše než o porovnávání jednotlivých odvětví posmrtné fotografie mi jde o zaznamenávání přirozeného vývoje a proměn s ním spojených. Zmiňuji také rozdílné nazírání na smrt v různých dobách. |
|
dc.format |
63 s. (82 665 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Posmrtná
|
cs |
dc.subject |
fotografie
|
cs |
dc.subject |
proměny
|
cs |
dc.subject |
smrt
|
cs |
dc.subject |
osobní
|
cs |
dc.subject |
umění
|
cs |
dc.subject |
Post-mortem
|
en |
dc.subject |
photography
|
en |
dc.subject |
transformation
|
en |
dc.subject |
death
|
en |
dc.subject |
personal
|
en |
dc.subject |
art
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Proměny posmrtné fotografie 2. Praktická část: a) katalog produktů nebo služeb: Hřbitovní doplňky b) výstavní soubor: Místo posledního odpočinku |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Transformation of Post-mortem Photography 2. Practical part: a) Cemetery Accessories b) The Last Resting Place |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Armutidisová, Irena |
|
dc.contributor.referee |
Kencki, Adam |
|
dc.date.accepted |
2021-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The intention of this work is to present development and transformation of post-mortem photography in personal level. I perceive the term "personal level" in context of this work as a species of personal experiencing of the death of a particular neighbour and subsequent photography of this or another person in response to his death. In my work, I deal with used family photographs as well as authors who work with the topic mainly on an artistic level and respond to specific deaths. Rather than comparing the different sectors of post-mortem photography, I am interested in recording natural developments and the changes associated with it. I also mention different ways of staring at death at different times. |
|
dc.description.department |
Ateliér Reklamní fotografie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Reklamní fotografie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Advertising Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
59184
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-05-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account