Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Gamifikace online kulturních událostí a její vliv na publikum |
Autor: |
Synovec, Michal
|
Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá hlavně stanovením pojmu gamifikace včetně rozebrání výhod a proble-matiky přenesení kulturního dění do digitálního online prostředí. Teoretická část práce má za úkol vysvětlit její základní principy společně s předložením sesbíraných dat a in-formací o angažovanosti a zapojení publika v digitálním prostředí. Praktická část se poté zabývá analýzou online hudebního festivalu Rock for People in the Game podle kritérií stanovených v teoretické části a následně řeší otázku hodnoty přínosu gamifikačních po-stupů do digitálně kulturního dění. Společně s odpovědí na tuto otázku se na konci práce nachází navrhovaná doporučení pro vývojáře či provozovatele zmíněného hudebního fes-tivalu nebo jiných kulturních projektů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47079
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59287
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet