Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Zeman, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:54Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:54Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47179
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou marketingového komunikačního nástroje sponzoringu a jeho uplatnění v rychle se rozvíjejícím odvětví, esportu (elektronickém sportu), s důrazem na jeho vliv na budování značky. Praktická část je věnována výzkumu efektivity sponzoringových aktivit značky Samsung na fanoušcích esportu a to pomocí metody strany poptávky. Projektová část pak s ohledem na výsledky výzkumu navrhuje zefektivnění sponzoringových aktivit značky Samsung na rok 2021. |
|
dc.format |
98 s. (140 716 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
esport
|
cs |
dc.subject |
elektronický sport
|
cs |
dc.subject |
sportovní sponzoring
|
cs |
dc.subject |
esport sponzoring
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
výzkum image značky
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
esport
|
en |
dc.subject |
electronic sports
|
en |
dc.subject |
sport sponsorship
|
en |
dc.subject |
esport sponsorship
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
brand image research
|
en |
dc.title |
Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky |
|
dc.title.alternative |
Esports Sponsorship: an Opportunity for Brand Building |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2021-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on marketing communication tools, sponsorship, in a fast-developing sector, esports (electronic sports), with an emphasis on its influence on brand building. The research conducted on esports fans is dedicated to the measurement of the effectiveness of Samsung esport sponsorship activities and its findings are further used for developing more effective sponsorship activities for the year 2021. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59408
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account