Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Implementace virtuální reality a snímání pohybu do výuky
Autor: Kmiť, Michal
Vedoucí: Pokorný, Pavel
Abstrakt: Cílem diplomové práce bude nasazení virtuální reality s kombinací nástroje motion capture (snímání pohybu) do praktického kroužku 3D grafiky na střední škole. První část práce bude orientována na vybrané technologie používané ve zmíněných oblastech, které budou popsány od vzniku až po současné trendy a dále bude zmíněna jejich využitelnost v herním a filmovém průmyslu. V další kapitole teoretické časti práce, bude popsán software Cinema 4D a jeho implementace prostředí do herního enginu Unity. Praktická část bude věnována konfiguraci setu pro motion capture a propojení s PC (Personal Computer), včetně exportu modelu do 3D prostředí, které bude vytvořeno aplikací Cinema 4D. Výsledná práce bude sloužit pro zájmový kroužek 3D grafiky na SŠ, kde výstupem budou pracovní listy zpracované metodikou splňující projektovou výuku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47829
Datum: 2019-11-28
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Učitelství informatiky pro střední školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 54171


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kmiť_2020_dp.pdf 3.813Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kmiť_2020_op.pdf 101.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
kmiť_2020_vp.pdf 110.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet