Tvorba 3D postavy pro animovaný film
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba 3D postavy pro animovaný film |
Autor: |
Gomola, Lukáš
|
Vedoucí: |
Gregor, Lukáš
|
Abstrakt:
|
Práce shrnuje obecné informace o tvorbě animovatelné 3D postavy. Zaobírá se různými typy modelování, texturování, rigování postavy a její následné propojení s vnějšími ovladači. Práce mimo jiné popisuje i generování vlasů za pomoci funkce Xgen či využití funkce Blendshape pro práci s mimikou. Při popisu většiny nástrojů a postupů vycházím převážně z vlastních zkušeností. Praktická část se následně věnuje tvorbě krátkometrážního CGI animovaného filmu s názvem Co nás spojuje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49363
|
Datum:
|
2019-12-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Animovaná tvorba |
Studijní obor:
|
Animovaná tvorba |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56611
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet