Tvorba 3D postavy pro animovaný film
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gregor, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Gomola, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:09Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:09Z |
|
dc.date.issued |
2019-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49363
|
|
dc.description.abstract |
Práce shrnuje obecné informace o tvorbě animovatelné 3D postavy. Zaobírá se různými typy modelování, texturování, rigování postavy a její následné propojení s vnějšími ovladači. Práce mimo jiné popisuje i generování vlasů za pomoci funkce Xgen či využití funkce Blendshape pro práci s mimikou. Při popisu většiny nástrojů a postupů vycházím převážně z vlastních zkušeností. Praktická část se následně věnuje tvorbě krátkometrážního CGI animovaného filmu s názvem Co nás spojuje. |
|
dc.format |
41s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
modelování
|
cs |
dc.subject |
topologie
|
cs |
dc.subject |
texturování
|
cs |
dc.subject |
rigování
|
cs |
dc.subject |
3D animace
|
cs |
dc.subject |
CGI
|
cs |
dc.subject |
Blendshape
|
cs |
dc.subject |
Xgen
|
cs |
dc.subject |
techniky modelování
|
cs |
dc.subject |
kosterní systém
|
cs |
dc.subject |
modeling
|
en |
dc.subject |
topology
|
en |
dc.subject |
texturing
|
en |
dc.subject |
rigging
|
en |
dc.subject |
3D animation
|
en |
dc.subject |
CGI
|
en |
dc.subject |
Blendshape
|
en |
dc.subject |
Xgen
|
en |
dc.subject |
modeling techniques
|
en |
dc.subject |
skeletal system
|
en |
dc.title |
Tvorba 3D postavy pro animovaný film |
|
dc.title.alternative |
1. theoretical part: Creating 3D characters for animated films 2. practical part: What connects us - animated 3D CGI movie |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chytková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work summarizes general information about the creating of an animable 3D character. It deals with various types of modeling, texturing, character rigging and its subsequent connection with external controls. Among other things, the work describes hair generation using the Xgen function or the use of the Blendshape function for working with facial expressions. I describe most of the tools and procedures mainly from my own experience. The practical part is then devoted to the creating of a short CGI animated film called What Connects Us. |
|
dc.description.department |
Ateliér Animovaná tvorba |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Animovaná tvorba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Animation |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.identifier.stag |
56611
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account