Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl
Show full item record
No preview available
Title:
|
Specifika tvorby VFX pro film a pro herní průmysl |
Author: |
Szerudová, Kateřina
|
Advisor: |
Masník, Boris
|
Abstract:
|
Idea této práce vznikla z tvrzení, které říká, že filmový VFX výtvarník může během půl roku lehce přejít k tvorbě v herním průmyslu. Cílem je komparace filmových a real-time efektů za pomocí informací získaných od profesionálů jako Boris Masník, Lukas Niklaus, Kevin Huynh, Fernando Herrera, Keith Guerette a mnoho dalších. Jde nejen o vymezení rozdílů v přístupu k efektu jako takovému, ale i k celému procesu tvorby díla. Práce využívá explanační metody a snaží se najít odpovědi na tyto otázky: Co rozumíme pod pojmem VFX? Jaký je rozdíl mezi tvorbou VFX pro film a pro počítačové hry? Co je nejvíce pod-statné pro VFX ve hrách oproti VFX pro film? Jsou na VFX specialisty odlišné nároky? Mají herní efekty vliv na VFX ve filmu a naopak? v závěru práce jsou rozdíly, které se ob-jevily během explanace, vyhodnoceny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49979
|
Date:
|
2020-12-02 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Audiovize |
Discipline:
|
Audiovizuální tvorba - Vizuální efekty |
Grade for thesis and defense:
|
C
57229
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account