Srovnání workflow při výrobě českého audiovizuálního díla
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Konečný, Lubomír
|
|
dc.contributor.author |
Ciml, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:58:57Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:58:57Z |
|
dc.date.issued |
2021-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50054
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce má za cíl věnovat se srovnání workflow neboli postupu práce ve výrobě audiovizuálního díla v Čechách. Pokusí se zmapovat a porovnat jednotlivá workflow a postupy při práci producentů, a také výkonných producentů v českém prostředí filmového průmyslu. Jednou z výzkumných otázek je také vztah producenta a výkonného producenta. Práce by měla přispět k lepšímu povědomí o vzniku audiovizuálních děl v České republice a zároveň přiblížit ostatním studentům a čtenářům práci producentů a porovnání jejich workflow. Čtenář by tak po získání poznatků měl být schopný mít jasnou a ucelenou představu o procesu vzniku audiovizuálního díla v českém prostředí a práci producenta. Zvolených cílů bylo dosaženo pomocí rozhovorů, telefonických hovorů, schůzek a emailové komunikace s konkrétními producenty a výkonnými producenty z českého prostředí. Dále pak provedením analýzy shromážděných informací, jejich porovnáním a formulováním poznatků v závěru této práce. |
|
dc.format |
102 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Audiovizuální dílo
|
cs |
dc.subject |
workflow
|
cs |
dc.subject |
producent
|
cs |
dc.subject |
výkonný producent
|
cs |
dc.subject |
software
|
cs |
dc.subject |
Audiovisual art
|
en |
dc.subject |
workflow
|
en |
dc.subject |
producer
|
en |
dc.subject |
line producer
|
en |
dc.subject |
software
|
en |
dc.title |
Srovnání workflow při výrobě českého audiovizuálního díla |
|
dc.title.alternative |
Workflow comparison of producing Czech audiovisual art |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Konečný, Lubomír |
|
dc.contributor.referee |
Mayer, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2021-08-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis focus on comparison of workflow during the production of audiovisual art in Czechia. This work conducts a survey of individual workflows of Czech producers and line producers. Part of the research includes relationship between line producer and producer. This master thesis should give a better awareness about producing Czech audiovisual art and point out the work of producers and their workflow. The reader should get proper knowledge about the process of producing the art and also the producer's workflow. The goals were achieved through several interviews, calls, meetings and email communication with different producers. The conclusion is analysis and comparison of data from talks with personal attitude. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Produkce |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Film Production |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
59892
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-07-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account