Modulární simulátor tankových bitev
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Modulární simulátor tankových bitev |
Autor: |
Zapletal, Michal
|
Vedoucí: |
Vogeltanz, Tomáš
|
Abstrakt:
|
ílem této práce je vytvořit modulární simulátor tankových bojů, který bude dostatečně jed noduchý, aby jej mohli využívat začínající vývojáři k vytvoření jejich vlastní první hry i bez předchozích znalostí programování, a nenáročný, aby byl přístupný i pro hráče/vývojáře, kteří nemají přístup k nejnovějším počítačům. K tomu je využit herní engine Unity, včetně rozsáhlé Unity Asset store a knihovny pro tvorbu multiplayerových her MLAPI, která bude zabezpečovat připojení přes síť LAN. Simulátor bude kromě jiného schopen simulovat fy ziku pohybu tanků, umožňovat stavět vlastní tankové sestavy v herní garáži a bude obsaho vat jednoduchý systém na vytváření dalších modulů, včetně ukázkového modulu, pomocí kterého bude jednoduché pochopit, jak systém funguje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/52020
|
Datum:
|
2021-12-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Studijní obor:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet