Modulární simulátor tankových bitev

DSpace Repository

Language: English čeština 

Modulární simulátor tankových bitev

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vogeltanz, Tomáš
dc.contributor.author Zapletal, Michal
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:24:06Z
dc.date.available 2022-07-15T09:24:06Z
dc.date.issued 2021-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/52020
dc.description.abstract ílem této práce je vytvořit modulární simulátor tankových bojů, který bude dostatečně jed noduchý, aby jej mohli využívat začínající vývojáři k vytvoření jejich vlastní první hry i bez předchozích znalostí programování, a nenáročný, aby byl přístupný i pro hráče/vývojáře, kteří nemají přístup k nejnovějším počítačům. K tomu je využit herní engine Unity, včetně rozsáhlé Unity Asset store a knihovny pro tvorbu multiplayerových her MLAPI, která bude zabezpečovat připojení přes síť LAN. Simulátor bude kromě jiného schopen simulovat fy ziku pohybu tanků, umožňovat stavět vlastní tankové sestavy v herní garáži a bude obsaho vat jednoduchý systém na vytváření dalších modulů, včetně ukázkového modulu, pomocí kterého bude jednoduché pochopit, jak systém funguje.
dc.format 64 s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Unity cs
dc.subject Simulátor cs
dc.subject Tanky cs
dc.subject MLAPI cs
dc.subject LAN cs
dc.subject Moduly cs
dc.subject C# cs
dc.subject Unity en
dc.subject Simulator en
dc.subject Tanks en
dc.subject MLAPI en
dc.subject LAN en
dc.subject Modules en
dc.subject C# en
dc.title Modulární simulátor tankových bitev
dc.title.alternative Modular Tank Battle Simulator
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pokorný, Pavel
dc.date.accepted 2022-06-10
dc.description.abstract-translated The main purpose of this thesis is to create a modular tank battle simulator that will be simple enough so that inexperienced game developers can use it to create their own very first game, even without knowing any code language, and lightweight enough so that it can be run on older computers without issues. This is achieved by using the game engine Unity and its vast Unity Asset Store and MLAPI library, which will allow communication via Local Area Network. The Tank Simulator should be able to simulate tank movement physics, allow users to create their own tank assemblies in the in-game garage, and use a simple system to allow users to add their own tank modules thanks to the preview module, which will be simple enough so that users should easily understand how the whole system works.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 61223
dc.date.submitted 2022-05-23


Files in this item

Files Size Format View Description
zapletal_2022_dp.pdf 1.760Mb PDF View/Open None
zapletal_2022_op.pdf 146.5Kb PDF View/Open None
zapletal_2022_vp.pdf 219.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account