Herectví v animaci neboli "Character acting"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Herectví v animaci neboli "Character acting"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregor, Lukáš
dc.contributor.author Opočenský, Jakub
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:58Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:58Z
dc.date.issued 2022-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53623
dc.description.abstract Práce identifikuje a rozebírá aspekty potřebné k úspěšně zrealizovanému hereckému výkonu animované postavy, jakými omezeními médium animace v tomto ohledu trpí a jaké výhody a přednosti naopak poskytuje v rovině technické i narativní. Bakalářský film se zaměřuje na charakterové herectví a akci zasazené do sci-fi prostorů virtuální reality. Avatar hlavní postavy prochází řadou náročných úrovní, které poskytují vizuálně různorodou škálu animačních situací. Primárním cílem práce je efektivně využít veškeré technické znalosti charakterové animace nasbírané po dobu studia.
dc.format 36s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject herectví cs
dc.subject animované herectví cs
dc.subject animace cs
dc.subject charakter cs
dc.subject postava cs
dc.subject 2D cs
dc.subject acting en
dc.subject animated acting en
dc.subject character acting en
dc.subject animation en
dc.subject character en
dc.subject 2D en
dc.title Herectví v animaci neboli "Character acting"
dc.title.alternative 1. bachelor's thesis: Character Acting in Animation 2. bachelor's film: DEMO - 2D hand­drawn animated film
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregor, Lukáš
dc.contributor.referee Kotík, Martin
dc.date.accepted 2023-06-06
dc.description.abstract-translated The thesis identifies and analyzes aspects necessary for successfuly realised acting of an animated character, from what limitations the medium of animation suffers in this regard and what advantages and perks it can offer conversely, on both it's technical and narrative level. The bachelor film focuses on character acting and action set within sci-fi environments inside virtual reality. The avatar of the protagonist goes through a series of demanding levels offering a wide range of types of animated acts. The main goal of the project is to effectively utilize all the technical knowledge of character animation accrued during my studies.
dc.description.department Ateliér Animovaná tvorba
dc.thesis.degree-discipline Animovaná tvorba cs
dc.thesis.degree-discipline Animation en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 63090
dc.date.submitted 2023-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
opočenský_2023_dp.pdf 5.371Mb PDF View/Open None
opočenský_2023_op.pdf 120.5Kb PDF View/Open None
opočenský_2023_vp.pdf 119.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account