Tendence v 3D digitální charakterové animaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tendence v 3D digitální charakterové animaci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregor, Lukáš
dc.contributor.author Brokl, Jakub
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:02Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:02Z
dc.date.issued 2022-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53713
dc.description.abstract Práce se snaží vysledovat současné tendence a trendy v 3D digitální charakterové animaci, jak se vyvíjí, proměňují, co reflektují, nebo kam směřují a z jakého důvodu. Tendence analyzuje na nejvýdělečnějších 3D digitálně animovaných filmech současnosti vyrobených v poslední dekádě. Dále se text zabývá specifiky 3D digitální animace, tedy obecnými informacemi o tom, jak technika funguje, co jí definuje a jak se liší od ostatních animačních technik. Toto téma následně rozvíjí úvahami o animačních principech, přičemž čtenáře obeznámí s problematikou technologie. Praktická část práce se věnuje diplomovému filmu Soulmates, který je vytvořen technikou 3D digitální animace.
dc.format 70
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject 3D digitální animace cs
dc.subject charakterová animace cs
dc.subject CGI animace cs
dc.subject 12 Disneyho principů cs
dc.subject současné trendy v animaci cs
dc.subject tendence v animaci cs
dc.subject stylizovaná animace cs
dc.subject estetika Pixar a Disney cs
dc.subject 3D digital animation en
dc.subject character animation en
dc.subject CGI animation en
dc.subject 12 Disney´s principles en
dc.subject current trends in animation en
dc.subject tendencies in animation en
dc.subject stylized animation en
dc.subject Pixar and Disney aesthetics en
dc.title Tendence v 3D digitální charakterové animaci
dc.title.alternative 1. theoretical part: Tendencies in 3D digital character animation 2. practical part: Soulmates - abstract animated film
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregor, Lukáš
dc.contributor.referee Kukal, Martin
dc.date.accepted 2023-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to identify and describe current tendencies and trends in 3D digital character animation from both the formal and the technological aspect. The thesis examines the animation's development, changes, what it reflects, where it is heading, and why. The tendencies are analyzed on the most profitable 3D digital animated movies made in the last ten years. In addition, the specifics of 3D digital animation are discussed in the section on how the technique works, what it is defined by, and how it differs in comparisson with other techniques. This topic then leads into a further contemplation of animation principles. Hence, the thesis aims to familiarize the reader with the complexity of the technology from several angles. The practical part of the text is about the author's Master diploma movie The Soulmates, which is also created by the technique of 3D digital animation.
dc.description.department Ateliér Animovaná tvorba
dc.thesis.degree-discipline Teorie a praxe animované tvorby cs
dc.thesis.degree-discipline Theory and Practice of Animation en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe animované tvorby cs
dc.identifier.stag 65303
dc.date.submitted 2023-05-12


Files in this item

Files Size Format View Description
brokl_2023_dp.pdf 6.793Mb PDF View/Open None
brokl_2023_op.pdf 126.9Kb PDF View/Open None
brokl_2023_vp.pdf 118.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account