Vytvoření nástroje pro generování ostrova v enginu Unity

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vytvoření nástroje pro generování ostrova v enginu Unity

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vytvoření nástroje pro generování ostrova v enginu Unity
Autor: Mikeska, Mikuláš
Vedoucí: Vogeltanz, Tomáš
Abstrakt: Tato práce je zaměřena na tvorbu nástroje pro generování ostrovů v enginu Unity. Nejprve jsou představeny zástupci některých enginů, následně popis algoritmů, které jsou použity pro generování. Poté jedna z možností, jak vytvořit editor v okně Inspectoru. Výsledkem práce je nástroj umožňující uživatelům rychle a snadno vytvářet ostrovy pro jejich hry v enginu Unity. Popis postupu vytvoření tohoto nástroje je uveden v praktické části. Generování bude založeno na šumu a bude možné zobrazit části ostrovu jen okolo pozice hráče.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53923
Datum: 2022-12-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
mikeska_2023_dp.pdf 2.246Mb PDF Zobrazit/otevřít None
mikeska_2023_op.pdf 141.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None
mikeska_2023_vp.pdf 142.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet