Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity

Show full item record

No preview available
Title: Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity
Author: Němeček, Martin
Advisor: Gazdoš, František
Abstract: Předkládaná bakalářská práce "Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity" se obecně zaměřuje na herní AI a dále na vzájemné porovnání konečného automatu a behavio-rálního stromu pro tvorbu herní AI. Teoretická část představuje základní principy herní AI pokračuje uvedením nejčastěji používaných algoritmů a metod. Dále následuje kapitola s podrobnějším popisem konečného automatu a behaviorálního stromu. V další části je pře-hled využití herní AI ve vybraných populárních hrách. Poslední kapitola teoretické části pak stručně představuje Unity engine a programovací jazyk C# dále použité v praktické části této práce. Ta se zabývá vytvořením ukázkového prostředí, dále vlastním návrhem a implementací konečného automatu a behaviorálního stromu, které jsou v poslední části prá-ce vzájemně porovnány.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53944
Date: 2022-12-02
Availability: Bez omezení
Department: Ústav informatiky a umělé inteligence
Discipline: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
němeček_2023_dp.pdf 2.251Mb PDF View/Open None
němeček_2023_op.doc 292.5Kb Unknown View/Open None
němeček_2023_vp.pdf 213.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account