Technická specifika vývoje mobilních her
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vogeltanz, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Chytil, Kamil
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:19Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:19Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54064
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na technická specifika vývoje mobilních her v prostředí Unity. Teoretická část práce poskytuje informace o Unity, rozdílech ve vývoji mezi deskto-povými a mobilními zařízeními, optimalizaci hry a využití Unity Profileru pro měření výko-nu aplikace. V práci byly vytvořeny dva prototypy mobilní hry. První prototyp obsahoval neoptimalizované metody, zatímco druhý prototyp obsahoval tyto metody optimalizované. Prostřednictvím testování a měření výkonu pomocí Unity profileru byl zjištěn rozdíl výko-nu mezi oběma prototypy, přičemž druhý prototyp s optimalizovanými metodami dosáhl větší efektivity a lepšího výkonu. |
|
dc.format |
104 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
technická specifika
|
cs |
dc.subject |
vývoj mobilních her
|
cs |
dc.subject |
optimalizace
|
cs |
dc.subject |
UnityProfiler
|
cs |
dc.subject |
výkon hry
|
cs |
dc.subject |
technical specifics
|
en |
dc.subject |
mobile game development
|
en |
dc.subject |
optimization
|
en |
dc.subject |
Unity Profiler
|
en |
dc.subject |
game perfor-mance
|
en |
dc.title |
Technická specifika vývoje mobilních her |
|
dc.title.alternative |
Technical Specifics of Mobile Game Development |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vařacha, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2023-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis focuses on the technical specifics of developing mobile games in the Unity environment. The theoretical part of the thesis provides information about Unity, differences in development between desktop and mobile devices, game optimization, and the use of Unity Profiler for performance measurement. Two prototypes of a mobile game were created in the thesis. The first prototype included non-optimized methods, while the second prototype featured these methods optimized. Through testing and performance me-asurement using Unity Profiler, a difference in performance between the two prototypes was identified, with the second prototype employing optimized methods achieving greater efficiency and improved performance. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Software Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
63985
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account