Problematika barevných prostorů v kinematografii

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problematika barevných prostorů v kinematografii

Show simple item record

dc.contributor.advisor Liebenberger, Július
dc.contributor.author Faltus, Adam
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:30Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:30Z
dc.date.issued 2022-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54339
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o nejčastěji využívaných barevných prostorech v kinematografii a jejich využití na fyzických zobrazovacích zařízení i promítací zařízeních v kinech. Zaměřuje se na charakteristiku a vlastnosti současných i dříve používaných barevných prostorů, vymezuje rozdíly mezi nimi a zachycuje jejich referenční pozorovací podmínky. Práce vychází z technologicko-odborné literatury a samotné praxe, kdy tato problematika je její důležitou součástí.
dc.format 66 s. (102864 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject barevný prostor cs
dc.subject kinematografie cs
dc.subject barva cs
dc.subject RGB cs
dc.subject BT.601 cs
dc.subject BT.709 cs
dc.subject BT.2020 cs
dc.subject BT.2100 cs
dc.subject DCI-P3 cs
dc.subject ACES cs
dc.subject color space en
dc.subject cinematography en
dc.subject color en
dc.subject RGB en
dc.subject BT.601 en
dc.subject BT.709 en
dc.subject BT.2020 en
dc.subject BT.2100 en
dc.subject DCI-P3 en
dc.subject ACES en
dc.title Problematika barevných prostorů v kinematografii
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Basic Visual Aesthetic Methods Exemplified in The Film Blade Runner 2049 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematical Set of Audiovisual Works, Lenght at Least 12 Minutes, or Set of Documentary Photos - Mgr. art. Julius Liebenberger, ArtD
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Komorný, Štefan
dc.date.accepted 2023-06-15
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis focuses on the most frequently used color spaces in cinematography and their usage on physical display devices and screening devices at cinema. It analyses characteristics and properties of current and previously used color spaces, defines the differences between them and describes their reference viewing specifications. This thesis is based on specialised technological literature and practice itself, where this issue is an important aspect.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 63145
dc.date.submitted 2023-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
faltus_2023_dp.pdf 4.103Mb PDF View/Open None
faltus_2023_op.pdf 209.4Kb PDF View/Open None
faltus_2023_vp.pdf 187.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account