Využití storytellingu k obohacení herních charakterů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití storytellingu k obohacení herních charakterů |
Autor: |
Medveď, Petr
|
Vedoucí: |
Duchek, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je prozkoumat využitelnost různých médií ve hrách za účelem podpoření pozitivního vlivu hratelných postav na hráče. Tato média jsou následně analyzována pro pochopení jejich správného využití a kombinování. Nabyté informace jsou aplikovány v praktické části. Ta je navržena záměrně tak, aby využila kombinace médií k oživení herních charakterů, přičemž každý vyžaduje jiný přístup pro maximalizování jejich potenciálu. První kapitola této diplomové práce zkoumá možnosti prezentace herních postav v různých hrách a herních žánrech. Další kapitola se zaměřuje na konkrétní média. Ilustrace, zvuk, text a animace. Zde jsou zkoumány způsoby jejich využití a vzájemného kombinování. Poslední kapitola je věnována procesu tvorby praktické části a aplikaci informací z předchozích kapitol na vytvořené charaktery. Výsledkem práce je zjištění, že obecně nejlepším prostředím pro zužitkování mnoha způsobů storytellingu herních postav jsou MOBA hry a online střílečky. Oba tyto žánry sdílí prvky opakovatelnosti v omezených prostorech, online formu hraní a potenciál pro využití velkého množství postav. Různorodost těchto postav následně umožňuje kombinaci několika médií, jejichž užití výrazně podporuje atmosféru postav a tím i atraktivitu celé hry. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54525
|
Datum:
|
2022-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Game Design |
Studijní obor:
|
Game Design |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet