Software pro interaktivní výuku algoritmizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Software pro interaktivní výuku algoritmizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vařacha, Pavel
dc.contributor.author Čepela, Jiří
dc.date.accessioned 2024-05-17T05:26:56Z
dc.date.available 2024-05-17T05:26:56Z
dc.date.issued 2023-11-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54659
dc.description.abstract Tato práce se se zaměřuje na vývoj softwaru s cílem interaktivní výuky algoritmizace a programování pomocí herního konceptu. Práce začíná informační rešerší, která shrnuje dosavadní výsledky v oblasti vývoje softwaru využívajícího herní prvky pro výuku.V praktické části práce jsou porovnány různé frameworky pro vývoj videoher a vybrány nejvhodnější technologie pro tvorbu projektu. Cílem práce je vytvoření komplexního softwaru pro interaktivní výuku algoritmizace. V závěru práce jsou vyhodnoceny splněné cíle a návrhy směru budoucího vývoje projektu.
dc.format 84 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výukový software cs
dc.subject algoritmizace cs
dc.subject vizuální programování cs
dc.subject hra cs
dc.subject Unity cs
dc.subject educational software en
dc.subject algorithmization en
dc.subject visual programming en
dc.subject game en
dc.subject Unity en
dc.title Software pro interaktivní výuku algoritmizace
dc.title.alternative Software for Interactive Education of Algorithmization
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Panáček, Martin
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the development of software aimed at interactive teaching of algorithmization and programming using a gaming concept. The thesis begins with an information search summarizing existing results in the field of software development utilizing gaming elements for education. In the practical part of the thesis, various frameworks for game development are compared, and the most suitable technologies for the project are selected. The aim of the thesis is to create comprehensive software for interactive algorithmization teaching. In the conclusion of the work, achieved goals are evaluated, and suggestions for the future development direction of the project are provided.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Informační technologie cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies en
dc.identifier.stag 66798
dc.date.submitted 2024-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
čepela_2024_dp.pdf 4.599Mb PDF View/Open None
prilohy.zip 1.293Gb application/zip View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account