Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her |
Author: |
Záruba, Lukáš
|
Advisor: |
Viktorin, Adam
|
Abstract:
|
Bakalářská práce zkoumá využití metod umělé inteligence (AI) pro řešení populárních mo-bilních her. Cílem práce je analyzovat a implementovat vybrané metody AI na vybrané mo-bilní hry. Teoretická část práce se zabývá stručným popisem historie AI a rozsáhlejším popisem me-tod AI pro řešení mobilních her, jako jsou neuronové sítě, posilující učení a genetické algo-ritmy. Následuje popis možností a limitů AI v mobilních hrách a etické aspekty. Praktická část stručně popisuje hry Flappy Bird a Snake a jejich herní principy. Implemen-taci NEAT algoritmu a metody Q-learningu včetně popisu herního prostředí a parametrů učení hry Flappy Bird a Snake. Testování implementace, kde je popis, jak metody fungují v jednotlivých hrách, a nakonec analýza výsledků ve formě grafů a statistik v terminálu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54975
|
Date:
|
2023-11-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav informatiky a umělé inteligence |
Discipline:
|
Softwarové inženýrství |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account