Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python

Show full item record

No preview available
Title: Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python
Author: Lukáš, Ondřej
Advisor: Gazdoš, František
Abstract: Předkládaná bakalářská práce "Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python" se v teoretické části zabývá rámcovým popisem historie využití metod umělé inteligence ve hrách s důrazem na ty deskové. Praktickou část této práce tvoří dva hlavní body: 1) implementace mírně upravených pravidel deskové hry "Minutová říše" v jazyce Python za využití knihovny Pygame, 2) vlastní implementace algoritmu, který je schopen simulovat kompetentního protivníka. Pro dosažení tohoto cíle bylo využito přístupu využívajícího Monte Carlo simulace, přičemž v závěru jsou kriticky zhodnoceny dosažené výsledky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/55515
Date: 2023-11-05
Availability: Bez omezení
Department: Ústav informatiky a umělé inteligence
Discipline: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
lukáš_2024_dp.pdf 2.152Mb PDF View/Open None
lukáš_2024_op.pdf 250.2Kb PDF View/Open None
lukáš_2024_vp.pdf 214.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account