Motion capture jako nástroj 3D animace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Motion capture jako nástroj 3D animace |
Author: |
Byrtus, Radoslav
|
Advisor: |
Ondroušek, Václav
|
Abstract:
|
Mojím hlavným cieľom v tejto práci bolo hlbšie porozumieť a zvládnuť technológiu Motion Capture a softvér Unreal Engine. Chcel som ukázať ich schopnosti a možnosti v atraktívnom kontexte. Výsledkom bude krátky CGI cinematic film spolu s plagátmi. Teoretická časť práce sa zaoberá štúdiom technológie MoCap a Unreal Engine, ako aj poznávaním storytellingu, storyboardingu a postprodukcie videa. Praktická časť bude zrkadliť tvorbu animácií pomocou MoCap, vytváranie charakteru a prostredia v Unreal Engine a rôzne aspekty postprodukcie, ako je farebná úprava a strih videa. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/55571
|
Date:
|
2023-11-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Digitální design |
Discipline:
|
Digitální design |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account