Analýza vývoje herního trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sysala, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Hlaváček, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:22Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:22Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-20 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/55706
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je popsat historii vývoje her, dále navrhnout metodiku pro jejich srovnání a toto následně provést pro hry z různých časových období. První část se zabývá historií videoher a videoherních zařízení od doby jejich vzniku. Poté se práce zaměřuje na hry vydané po roce 2000. Jsou zde podrobněji popsány jednotlivé hry z nejznámějších herních sérii včetně jejich hardwarových nároků. Praktická část obsahuje návrh metodiky, jak srovnávat hry časově od sebe vzdálené a pomocí této metodiky je pak vytvořena analýza, která se snaží potvrdit nebo vyvrátit hypotézu, že novější a dražší hry jsou kvalitnější než hry o jednu a více dekád starší. |
|
dc.format |
147 s. (207 417 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
videohra
|
cs |
dc.subject |
herní série
|
cs |
dc.subject |
analýza herního trhu
|
cs |
dc.subject |
videohra
|
cs |
dc.subject |
konzole
|
cs |
dc.subject |
hardwarové požadavky
|
cs |
dc.subject |
videogame
|
en |
dc.subject |
game series
|
en |
dc.subject |
game market analysis
|
en |
dc.subject |
video game
|
en |
dc.subject |
console
|
en |
dc.subject |
hardware requirements
|
en |
dc.title |
Analýza vývoje herního trhu |
|
dc.title.alternative |
Analysis of a Game Market Development |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pleva, Michal |
|
dc.date.accepted |
2024-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is to describe the history of the development of the games, to propose a methodology for their comparison and to do this for games from different time periods. The first part deals with the history of video games and video game devices since their inception. Then the thesis focuses on games released after 2000. Individual games from the most well-known game franchises are described in detail, including their hardware requirements. The practical section proposes a methodology for comparing games that are distant in time, and then uses this methodology to produce an analysis that seeks to confirm or refute the hypothesis that newer and more expensive games are of higher quality than games that are one or more decades older. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.identifier.stag |
66257
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account