Architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vogeltanz, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Pluskal, Michael
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:16:45Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:16:45Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56304
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu současných technik a postupů při návrhu architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů a seznamuje čtenáře s dostupnými technologiemi, které tuto komunikaci realizují. Teoretická část práce se zaměřuje na identifikaci klíčových výzev spojených se síťovou komunikací ve hrách pro více hráčů. Dále se tato část zabývá rozborem hlavních síťových knihoven pro herní engine Unity. V praktické části práce proběhne implementace architektury client-to-server na existující projekt UTW za pomoci knihovny Fish-Net: Networking Evolved. Je zde popsán návrh řešení, implementace, testování, i ukázky kódu. |
|
dc.format |
142 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
UTW
|
cs |
dc.subject |
síťová architektura
|
cs |
dc.subject |
Unity
|
cs |
dc.subject |
Fish-Net
|
cs |
dc.subject |
tankový simulátor
|
cs |
dc.subject |
multiplayer
|
cs |
dc.subject |
UTW
|
en |
dc.subject |
computer network architecture
|
en |
dc.subject |
Unity
|
en |
dc.subject |
Fish-Net
|
en |
dc.subject |
tank simulator
|
en |
dc.subject |
multiplayer
|
en |
dc.title |
Architektury síťové komunikace ve hrách pro více hráčů |
|
dc.title.alternative |
Network Communication Architectures in Multiplayer Games |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bujok, Petr |
|
dc.date.accepted |
2024-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the analysis of current techniques and practices in the design of network communication architecture in multiplayer games and introduces the reader to the available technologies that implement this communication. The theoretical part of the thesis focuses on identifying the key challenges associated with network communication in multiplayer games. Furthermore, this section analyzes the main network libraries for the Unity game engine. In the practical part of the thesis, the implementation of a client-to-server architecture on an existing UTW project using the Fish-Net: Networking Evolved library is discussed. The solution design, implementation, testing, and code samples are described. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies |
en |
dc.identifier.stag |
66645
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account