Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil |
Author: |
Hrudička, Matěj
|
Advisor: |
Gogola, Jan
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá vývojem kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil, která je zkoumána na třech dílech série. Analyzuje stylistické prvky typické pro každé kamerové řešení. Porovnáním zjišťuje hlavní klady a zápory každého řešení, jak vizuální zpracování her ovlivňuje budování napětí a překvapení a jak hráči komunikuje důležité informace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56390
|
Date:
|
2023-12-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Audiovize |
Discipline:
|
Režie a scenáristika |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account