Irrlicht engine- podpora grafických technologií a management scény

DSpace Repository

Language: English čeština 

Irrlicht engine- podpora grafických technologií a management scény

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Sadloň, Filip
dc.date.accessioned 2010-07-16T16:04:00Z
dc.date.available 2010-07-16T16:04:00Z
dc.date.issued 2008-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5943
dc.description.abstract Bakalárska práca je zameraná na tvorbu 3D interaktívnych aplikácií pomocou grafického enginu Irrlicht. Popisuje engine, jeho históriu a rozhranie pre programovanie aplikácií. Ďalej je popísané rozhranie pre management scény a rozhranie pre správu grafických technologií. Praktická časť popisuje použitie dostupných nástrojov spolu s externým fyzikálnym enginom pri tvorbe 3D interaktívnej aplikácie so zameraním na tvorbu a management scény a prácu s grafickými technológiami. Cieľom práce je vytvoriť jednoduchú príručku o tvorbe aplikácií pomocou enginu Irrlicht a zároveň vytvoriť aplikáciu, ktorá ukazuje použitie funkcií enginu a jeho možnosti. cs
dc.format 50 cs
dc.format.extent 1909774 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Irrlicht en
dc.subject 3D engine en
dc.subject 3D computer graphics en
dc.subject 3D computer game en
dc.subject 3D interactive application en
dc.subject Blender en
dc.subject Newton Game dynamics en
dc.subject Irrlicht cs
dc.subject 3D engine cs
dc.subject 3D počítačová grafika cs
dc.subject 3D počítačová hra cs
dc.subject 3D interaktívna aplikácia cs
dc.subject Blender cs
dc.subject Newton Game dynamics cs
dc.title Irrlicht engine- podpora grafických technologií a management scény cs
dc.title.alternative Irllicht engine - support of graphic technologies and scene management en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bližňák, Michal
dc.date.accepted 2008-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with creation of 3D interactive applications using Irrlicht graphics engine. It describes the engine, its history and application programming interface. Then scene management and video technology management are described. Practical part of the thesis describes application of accessible tools and external physics engine in creation of a 3D interactive application focused on scene creation, management and graphic technology operations. The aim of the thesis is to create a simple manual about creation of 3D applications using Irrlicht engine and also to create an application that demonstrates engine functions and its resources. en
dc.description.department Ústav aplikované informatiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/76 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 9125
dc.date.assigned 2008-02-20
utb.result.grade B
local.subject interaktivní systémy cs
local.subject trojrozměrná grafika cs
local.subject Irrlicht Engine cs
local.subject interactive computer systems en
local.subject three-dimensional graphics en
local.subject Irrlicht Engine en


Files in this item

Files Size Format View
sadloň_2008_bp.pdf 1.821Mb PDF View/Open
sadloň_2008_vp.doc 288.5Kb Microsoft Word View/Open
sadloň_2008_op.doc 291.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account